Re: ALSA-kompilacja i nie tylko

Nie wszytko pisałem obszernie więc może nie do końca zostałem
zrozumiany. Wiem, że w jądrach 2.6 ALSA jest dołączana na stałe
i można sobie wybrać : albo moduły ładowalne albo kod ALSA
w jądrze. Przy takim rozwiązaniu, w moim przypadku, nie miałem
dźwięku na karcie TV, nie miałem dźwięku podczas odtwarzania
płyt z muzyką. To sprowokowało mnie do do tego by spróbować
zainstalować ALSA ze źródeł i akurat w moim przypadku było
to rozwiązanie skuteczne. Przy okazji porównałem - ilościowo -
moduły ALSA pochodzące z pakietu alsa-source z tym co już
miałem (od jądra); i nie jest to to samo. ALSA-source dostarcza
ich więcej.

Dziękuję za wskazówki i pozdrawiam