Re: [DRM w Polsce tuż tuż...]

> Witam,
> DRM wielkimi krokami zbliza sie do Polski, wlasnie ministerstwo
kultury
> przyjelo "Projekt ustawy o zmianie ustawy o prawie autorskim i prawach
> pokrewnych oraz o zmianie innych ustaw z dnia 25 kwietnia 2006 r."
>
> Drżyjcie, linuksowcy.
>
> Więcej można poczytać pod: http://prawo.vagla.pl/node/6229

Co za głupota :/ chyba zaczne wierzyc w istnienie masonerii...
przeciez komus musi zalezec na tym aby oglupic caly swiat i zabrac
im dostep do technologii komputerowej ktora kilkadziesiat lat temu
niechcacy "wymknela sie" z amerykanskich baz wojskowych...

A ja myslalem ze wystarczy pozbyc cie programow minisoftu i wszystko
bedzie legalnie.. ale nie.. prawo zawsze znajdzie sposob, ostatnio
nawet czytalem ze NASA wspolnie z unia europejska planuja budowe baz
na ksiezycu i rozwijanie turystyki ksiezycowej, w tym celu prowadza
aktualnie prace nad oczywiscie przepisami prawnymi dotyczacymi
ujednolicenia systemow operacyjnych sterujacych bazami na ksiezycu,
oraz przepisami regulujacymi prawa wlasnosci gruntow na ksiezycu..
Kiedys kupujac napoj Frugo, mozna bylo wygrac dzialke na ksiezycu,
wygralem kiedys taka, ciekawe jak to sie ma do tych nowych przepisow :P

A tak pozatym taki system operacyjny napisany przez specjalistow z
NASA udostepniony na licencji GPL, to by bylo cos ciekawego :D

------
pozdrawiam i przepraszam za drobny OT :)
jw.