wymiana danych przez USB (Debian ( PC ) ~ Windows CE (palm HP Jordana 548) )

Czesc .
Od jakiegos czasu mam palmtopa HP Jordana 548 i
probuje polaczyc go z miernym skutkiem do komp.
stacjonarnego z Debianem prze USB .. na razie moje
proby z protokolami ppp konczyly sie porazka , czy
moze ktos wie jak rozwiazac ten problem, jak powinien
wygladac poprawny skrypt dla pppd. Zakladam ze w
jadrze sa juz wszystkoe potrzebne moduly( mam taka
nadzieje ). Tuz po podlaczeniu palma do USB wyswiatle
sie nazwa urzedzenia i urzedzenie pod ktore sie podpia
/dev/ttyUSB(n) ( n=(0,1,...) ) wiec wszystko wyglada
dobrze.
Z gory dzieki zapomoc.
Lukas