ARP

Witam!

     moim ISP jest dialog i mam od nich modem ADSL do ktorego mam
     podlaczony serwer DHCP na debianie

     1. czy otrzymany od nich adres IP jest adresem modemu a nie
     komputera z debianem? jak to rozumiec?
     2.
/gn# arp
Address                  HWtype  HWaddress           Flags Mask            Iface
sw-1-v2202-man-zie.zgor  ether   00:01:30:FF:98:90   C                     eth0
Przemek                  ether   00:E0:4C:10:6E:0B   C                     eth1

czy wpis na interfejsie eth0 to adres modemu czy nastepnego urzadzenia
w sieci WAN dialogowskiej?

proszę o pomoc w zrozumieniu

--
Pozdrowienia,