Re: GRUB kontra LILO [deinstalacja GRUBa]

Jacek Wyszyński napisał.
> Zrobilem tak, wszystko ok tylko teraz kiedy chce uruchomic lilo nie znajduje
> mi lilo.conf moze o czyms zapomnialem, jednak narazie niechce reboot'owac
> zeby sie nie okazalo ze nie mam zadnego bootloadera... a moze to ja
> powinienem recznie stworzyc plik lilo.conf? Do tej pory kozystalem z
> Knoppixa-HD gdzie wszystko "robilo sie samo" wiec nie wiem co teraz.
Witam.
Moze poki nie utracisz dosepu do Linuxa wykonac dysketke systemowa,
llub lepiej dweie. Ja je wykonuje zakleciem
dd if=/dev/hda of=/dev/fd0 bs=512 count=1

W odpowiedzi otrzymamy:

1+0 rekordow wczytanych
1+0 rekordow zapisanych
Nieco wiecej w moim FAQ we FLUG-u pod
http://www.flug.org.pl/modules.php?name=FAQ&myfaq=yes&id_cat=8&categories=Podstawy
Przy okazji w ostatnim moim FAQ o odbudowie LILO.
Ja niedawno zauwazylem ze odbudowujac GRUB-a zakleciem
grub-install /dev hda dysketka juz staje sie bezwartosiowa i nie
uruchomi linuxa. Wtedy ja ja formatuje i poniownie powyzszym zakleciem
wykonuje ja jako systemowa. Niestedy Aurox 11.0 juz przy instalowaniu
nie
ma mozliwosci wyboru pomiedzy LILO i GRUB dajac jedynie GRUB-a -  a
szkoda.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0