Re: GRUB kontra LILO [deinstalacja GRUBa]

On Fri, 2006-04-28 at 16:43 +0200, Jacek Wyszyński wrote:

> [...]
> Zrobilem tak, wszystko ok tylko teraz kiedy chce uruchomic lilo nie znajduje
> mi lilo.conf moze o czyms zapomnialem, jednak narazie niechce reboot'owac
> zeby sie nie okazalo ze nie mam zadnego bootloadera... a moze to ja
> powinienem recznie stworzyc plik lilo.conf? Do tej pory kozystalem z
> Knoppixa-HD gdzie wszystko "robilo sie samo" wiec nie wiem co teraz.

Wrócić do gruba :-)

A tak na serio: lilo.conf musisz mieć, jak już będziesz go miał, to
odpalasz z roota lilo, żeby  przeczytał ustawienia i je sobie zapisał
w sektorze startowym. Spróbuj dpkg-reconfigure lilo - może Ci stworzy
plik konfiguracyjny. Jeśli nie to musisz ręcznie. Na szczęście w necie
znajdziesz duuużooo przykładów.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski