Unidentified subject!

Witam! Jestem początkującym użytkownikiem systemu Debian Sarge 3.
1r1. Mam telefon Nokia 6822 i mam do niej kabel USB. Chciałem
połączyć ją w moim debianie. W systemie Windows XP telefon służy mi
nie tylko do przesyłania tapet i dźwięków. Wykorzystuję go również
do łączenia się z internetem(łącze telefon przez kabel USB z
komputerem). Czy w linuxie również jest możliwość połączenia mojej
nokii 6822 z komputerem i czy mogę ją wykorzystywac jako modem? Jak
już wcześniej powiedziałem jestem początkującym użytkownikiem, także
jeśli jest to możliwe to proszę o opisanie wszyskiego krok po kroku.
Jeśli będą potrzebne jakieś programy to prosze opisać ich instalacje
i miejsce, z którego moge je pobrać. Serdecznie Pozdrawiam i z góry
dziękuję za odpowiedź. AdamZet.