Re: [Actus] Auroxowe spotlanie w sobote, w Leborku.

Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Przed chwilka przeczytalem na poczatku witryn
> pod http://www.aurox.pl lub pod http://www.aurox.pl/pl/ wiqadomosc
> ************************************************************************************
> Lęborska grupa użytkowników linuksa (LLUG) pod nazwą Brainstorm
> organizuje kolejne - już czwarte spotkanie z tym systemem. Tematem
> spotkania będzie instalacja systemu Linux oraz neostrady. Omówimy także
> wprowadzenie do serwerów www opartych o Apache. Wszystkich
> zainteresowaych zapraszamy w sobotę tj. 29 kwietnia o godzinie 15 do
> [...]
Witam ponownie.
Przed chwilka rozmawialem ze Slawkiem, ktory organizuje, to spotanie
On prosil mnie, zebym tu podal link
http://fm.lebork.pl/comment.php?what=news&id=858
gdzie mozna podawac komentarze o imprezie. Pozatym  chcamy sie zapytac
czy ktos moze nam opowiedziec nieco o serwerach Apache.
Ja najprawdopodobniej powiem nieco o instaloqaniu
Auroxa i czychajacych tu pulapkach, na ktore samemu juz
natrafilem pierwsza o mozliwosci nie wykrywania poprzez
Diskduida bedacycych dotad partycji FAT-32 przy instalowaniu
rownoleglym i wyborze trybu stacja robocza, lub biuro szkola dom.
Druga pulapka, to przy GRUBie nie dziaaljace klawiatury USB i nie
mozna wybrac pomiedzy Linux i DOS. Tego niedawno doswiadczylem
instalujac
Aurox u naszego kolegi.
O ile czas pozwoli opowiem o grupach linuxwych i LUG-ach w Polsce i
o naszych listach dyskusyjnych . bedzie okazja do zapisywanaia sie i
pozniejszego ozywienia ich.
Mnie jak zwykle latwo bedzie znalezc. Bede miec przy sobie wydrukowanego
Pingwinaka rowneiz i w podorzy. Postaram sie byc jak najblizej poczatku
pociagu.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0