Re: Logowanie do debiana

On Thu, Apr 27, 2006 at 03:38:59PM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:

> przebóg, z zaleznosciami usunąłby sie chyab sam kernel ;)

(root@lapik)~#apt-get remove kdm xdm gdm wdm
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności... Gotowe
Pakiet kdm nie jest zainstalowany, więc nie zostanie usunięty.
Pakiet xdm nie jest zainstalowany, więc nie zostanie usunięty.
Pakiet gdm nie jest zainstalowany, więc nie zostanie usunięty.
Pakiet wdm nie jest zainstalowany, więc nie zostanie usunięty.
0 aktualizowanych, 0 nowo instalowanych, 0 usuwanych
i 0 nieaktualizowanych.
(root@lapik)~#

Sugerujesz, że działam bez kernela?

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland