Re: Nie działa DMA przy kernelu z paczki

Dnia 2006-01-17 15:43 użytkownik Wojciech Ziniewicz napisał :

> jak dla mnie po prostu bug.
> kiedy wychodzily nowe jadra z serii 2.6 - duzo obob ogolnie mialo
> problemy z dma na nowszym sprzecie. moze to jakas pozostalosc.

Dla mnie to też jest bug. Nie dość, że są problemy z DMA to np. u mnie
nie widzę cd-romów, bo initrd ładuje jakieś tam sterowniki, w których
nie ma obsługi cd-romów, a potem ładują się kolejne, ale już nie widzą
napędów, bo wcześniejszy moduł coś namieszał. Poza tym ogólnie nie
jestem zadowolony z nowych kerneli 2.6.x. Im nowszy tym gorszy, coraz
więcej kłopotów, niestety muszę ich używać bo tylko w nich jest wsparcie
dla nowego sprzętu. :-/
Pozdrawiam!

--
http://www.miki.z.pl miki@z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`