damn smal linux i windows

Witam
jestem w pracy i niestety nie mam linuxa tu więc ściągnąłem sobie damn smal linux pod windowsa. chodzi jak chodzi. ale jak jest trochę czasu warto poznać system. noszę się z takim zamysłem ażeby pod dsl zamontować pendrive na którym mam kernel który w wolnych chwilach chciałbym poprzeglądać i pokonfigurować. czy jest to wykonalne. czy ktoś już tego próbował. myślałem mkfs ale ten tworzy ext2 i ext3. mkdosfs niema w ogóle.
nie wiem jak się do tego zabrać.
musi się dać skoro dystrybycje live umożliwiają dostęp do partycji windowsowych czy pendrajwów

___________________________________________________________ To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre. http://uk.security.yahoo.com