Re: GRUB kontra LILO [deinstalacja GRUBa]

Sergiusz Pawlowicz napisał.
> RĂłwnieĹź chciaĹ?bym z doĹ?wiadczenia przestrzec przed wartosciowaniem obu
> rozwiÄ?zaĹ? - gdyĹź bywa tak, Ĺźe grub, mimo lepszego teoretycznie projektu
> zaĹ?oĹźeĹ?, nie daje sobie rady - gĹ?Ăłwnie ze wzglÄ?du na nietrzymanie siÄ?
> standardĂłw przez producentow pĹ?yt gĹ?Ăłwnych.
Witam.
Czy nietrzymanie sie standadrow plyt glownych moze oznaczac, ze
przy niektorych plytqch glownych po zainstalowaniu Linuxa wogole nmie
uda sie rruchomic komputera gdy juz Grub bedzie w boot sektorze
hda1, lub partycji C: jak kto woli. Pomijam tu uzywanie klawiatur USB
co uniemozliwia ( moze nie dla wszystkich plyt  glownych)
wybor strzalkami gora dol pomiedzy Linux i windoza.
Kilka miesiecy ja na czym stakim nacialem siie
po zainstalowaniu u kolegi Aurox 11.0 Jednakze, to juz jest
zwiuazane z tym, ze wtedey z braku jakichkolwiek sterownikow nie
zialaja porty USB. W.g. mnie klawiatury USB nieco sa
dobrym rozwiazaniem. POzatym i majac taka nie mozna dostac sie do setup.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0