Re: Pytanie o VLC do etch Debian Linux

On Mon, 2006-04-24 at 00:03 +0200, majess wrote:
> A i jeszcze jedno zna ktoś z Was sposób na to jak sprawić żeby można
> było słuchać np. radia BBC internetowego na Debianie??(do mp3 znalazlem
> XMMS'a)-> prawie tak samo jak w Windows Media Player(chciał bym słuchać
> np radia BBC World News tak jak w Windows).

Tak jak bylo juz napisane mozna uzywac oryginalnego real playera dla
linuksa, ja jednak instalowalem go plikiem .bin ktory mozna pobrac z ich
strony, w przeciwienstwie do wersji win nie wymaga rejestracji, jak
milo. Po zainstalowaniu bedziesz mial dostepne takze pluginy dla opery,
mozilli i pewnie firefox'a bys mogl sluchac strumieni w oknie
przegladarki. (Jak klikniejsz listen live na bbc to otwiera sie nowe
okno i tam sie wlasnie ten plug-in laduje  i na debianie sarge mi to bez
problemow dzialalo, a na ubuntu nie bardzo chce, rozwiazalem to w ten
sposob, ze odpowiednio konfigurujac opere odpala mi ona tam gdzie
powinien byc plugin realplayera a potem jak klikne listen using
standalone player to ten plik .ram bodajze jest wlasnie przechwytywany
przez przed chcwila odpalona instancje realplayera. PRAWIE jak
odwtwarzanie w oknie przegladarki.) Moze w innych przegladarkach ten
plugin dziala lepiej w operze na ubuntu sredniawo, ale na debianie mi
chodzil bez problemu.

Probowalem te strumienie odtwarzac helix playerem ale krzyczal ze
realplayer bedzie lepszy, nie moglem sie z nim nie zgodzic wobec takich
argumentow.

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>
www.pamix.pl      www.robert.c-f-h.com