Re: OT: Jakie partycje dla squid'a i Samby ??

06-04-24, sm0q <sm0q@pbwkrakow.homedns.org> napisał(a):
> jestem paranoikiem i nie właczm się do internetu żeby mi się ktoś nie włamał :P...
> no dobra, komputera wogóle nie właczam (żebym sam się nie włamał) <rotfl>

mi scusi dobry człowieku.  nie chciałem cię urazić. nigdzie nie ma o
Tobie mowy, reply to było na liste, a ja pisałem o ogólnych
korzystnych tendencjach w administracji.

miłego dnia i pozdrawiam.

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com