Re: Pytanie o VLC do etch Debian Linux

On Mon, Apr 24, 2006 at 01:35:29AM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Aha istnieje jeszcze jedna mozliwosc, jesli uzywasz zamknietgo softu,
> aby sluchac za pomoca realplayera pod linuksa:
>
> 	http://www.real.com/linux/
>
> ale nie probowalem, bo nie instaluje nic, co nie jest wolne.

Faktycznie oba dostępne formaty nie są otwarte, ale właśnie sprawdziłem
że przynajmniej wersja w Realu odtwarza się w VLC na MacOSX:
czyli ma najwyraźniej odpowiedni kodek sportowany na PowerPC. Nie wiem
skąd autorzy VLC go wzięli i jaki jest jego status legalny.

Z wersją dla WMP wymaga kodeka binarnego, który jest tylko dla intela,
więc u mnie nie chodzi. Output z mplayera:

Requested audio codec family [wma9spdmo] (afm=dmo) not available.
Enable it at compilation.
Requested audio codec family [wma9spdshow] (afm=dshow) not available.
Enable it at compilation.
Cannot find codec for audio format 0xA.

Wanted