Re: 32bitowa ewersja a 64-bitowa i szybsze sciaganie iso

On Thu, 20 Apr 2006, Mariusz Jakubowski wrote:
spoko, Marku, ja tez sie uwazam za rozwojowego, wiec jesli mi powiesz co to kompilacja samodzielna pakietow,

;-) przyznaję, że poszedłem trochę na skróty - miałem na myśli samodzielną kompilacje (programu/biblioteki) i paczkowanie przed instalacją...

Ale dalszego ciągu nie rozumiem... - rozwiązujesz jakiś konkretny problem, czy szukasz problemów?

Pozdrawiam,
Marek
--
                                      "Niewiara jest jak wiara na miarę"