Re: 32bitowa ewersja a 64-bitowa i szybsze sciaganie iso

Dnia 20-04-2006 o 09:03:36 Marek
żeby się mogli pomęczyć z innymi dystrybucjami ;) - co na pewno jest
bardzo rozwojowe...  (nie chcę przez to powiedzieć, że debian nie jest
rozwojowy, ale on daje Ci wybór - zawsze, możesz pakiety kompilować
samodzielnie).

spoko, Marku, ja tez sie uwazam za rozwojowego, wiec jesli mi powiesz co to kompilacja samodzielna pakietow, i jak sie ja robi, to zabieram sie od razu za debiana. a jak na czyms polegne, to mam nadzieje, ze mnie wspomozecie?

ps. czy mozna bez utraty dotychczasowego systemu, bo mam tylko jedna partycje, czy od razu orac dysk? od bidy zaoram, czego nie robi sie dla nauki!

tylko knopixa instalera sciagne

dzis rano wyryłem płyte ubuntu i uruchomilem z cd -dostalem info, ze jakis dhzl -czy jakos tak -nie pamietam teraz nazwy -nie wykrywa sieci, czyli nie moglem internetu skonfigurowac a ten sciagniety przeze mnie ubuntu to ten installer z sieci. jak widac znowu wtopa. -nie zainstalowal mi internetu nawet na stacjonarnym. jesli ktos z was chcialby sie wymienic plytami to służe:
3 x cd mandrivy free dla procesora 64 bitowego
albo
1 x cd ubuntu installer
za jakikolwiek system linuxowy, ktory wyprobuje, czy mi bedzie dzialal

popatrz, czy nie znajdziesz tam opisu do Twojego laptopa:
http://www.linux-on-laptops.com/

dzieki Wojtku, sprawdzilem juz te strone i znalazlem podobny typ. sciagne dla ciekawosci, bo moze bedzie dzialal

pozdrawiam wszystkich
Mariusz