Re: 32bitowa ewersja a 64-bitowa i szybsze sciaganie iso

Dnia czwartek, 20 kwietnia 2006 19:30, Robert PaneQ! Pankowecki (rupert)
napisał:

> /me w całej rozciągłości popiera tezę autora. pomylił mi się sarge z
> sid, bije się w piersi i przepraszam. anyway czy często zdarzają się
> jakieś problemy z zależnościami w unstable, czy to tylko mity ?

Ja od ponad roku na swoim komputerze używam unstable i sobie bardzo chwalę.
Problemy zdarzają się sporadycznie i zwykle są szybko rozwiązywane
(generlanie aptitude sobie radzi, gdy ma jakiś problem, to czekam z
aktualizacją paru pakietów do dnia następnego i tyle)- trzeba się tylko
liczyć z dużą objętością (pojęcie względne, hehe, ale teraz gdy się
wyprowadziłem z akademika to małe zrobiło się dla mnie problematycznie duże)
uaktualnień do ściągnięcia. Zastrzegam jednak, że komputer nie jest
bynajmniej produkcyjny, jednak używam go codziennie jako desktop + parę
usług "niekrytycznych" :)

pozdrawiam,
Krzysiek