Re: 32bitowa ewersja a 64-bitowa i szybsze sciaganie iso

On Wed, 2006-04-19 at 21:49 +0200, Grzegorz Szymański wrote:

> Ja mam w sidzie w zasadzie wszystko co najnowsze, nowsze niż w suse, w
> mandrivie itp, oo2, kde i inne szmery bajery. Może pomyliło Ci się z sarge.

/me w całej rozciągłości popiera tezę autora. pomylił mi się sarge z
sid, bije się w piersi i przepraszam. anyway czy często zdarzają się
jakieś problemy z zależnościami w unstable, czy to tylko mity ?

ps. xgl jest w unstable spaczkowany moze ?

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>
www.robert.c-f-h.com        www.pamix.pl