Re: Pomieszanie Stable i Unstable

06-04-20, Sub <sub@astro.net.pl> napisał(a):
> ----- Original Message -----
> From: "Sub" <sub@astro.net.pl>
> To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
> Cc: "lista debiana" <debian-user-polish@lists.debian.org>
> Sent: Wednesday, April 19, 2006 11:38 AM
> Subject: Re: Pomieszanie Stable i Unstable
>

> > To niezaduzo tych procentow :(
jak dla mnie 10% to całkiem dużo  ;) nie ryzykujes w zasadzie nic.

nie - skoro juz masz namieszane, gorzej _raczej_ nie bedzie .

> Moze to durne pytanie ale nie jestem specem od linuxa wiec....
> Czy jest jakas szansa w Linuxie na np bezkolizyjne zastapienie calych
> katalogow powiedzmy /usr, /sbin, /lib, /bin (i byz moze czesciowo /var)
> pobierajac je z innego, blizniaczego systemu, tak samo (kiedys :)
jesli jest na prawde blizniaczy to tak.
zakladam jednak ze blizniaczy oznacza w twoim rozumieniu "podobny" wiec musisz :
1. zdefiniowac czym dokladnie sie te systemu roznia
2. odrzucic te roznice ktore sa niewazne (jak np. plik
/proc/net/ip_conntrack ; ) )
3. upodobnic obydwa systemy do siebie (czyli ten poprawnie dzialajacy
do tego wadliwego)
dpkg --get-selections | awk '{if ($2=="install") print $1}' >
/root/world.cokolwiek

potem kopiujesz ten plik na starszy, poprawnie dzialajacy serwer .
masz zatem liste pakietów ktore musisz zainstalowac (man bash)  zeby
serwery nie roznily sie katalogami /usr/ , beda podobne jesli chodzi o
/var (nie wiem jakie masz uslugi) , taki sam bedzie /sbin i podobny
powinien byc /lib (o ile nic nie kompilowałeś).

takie rozwiazanie "zadzialalo u mnie"(tm) i "powinno dzialac"(tm) u ciebie ;)

pzdr.
Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com