Re: 32bitowa ewersja a 64-bitowa i szybsze sciaganie iso

06-04-19, Mariusz Jakubowski <dogray@wp.pl> napisał(a):
> nie znalazlem informacji przy dystrybucjach linuxa o tym, ze mozna rowniez
> instalowac je na laptopy. dlatego jesli wiecie, ze na laptopa nie ma
> dystrybucji, to prosze o podpowiedz, co zrobic, zeby jednak nie byl to
> problem. wiem ze moze brak mi literatury, ale szukalem odnosnie linuxa a
> laptopow i nie znalazlem poza jedna dystrybucja, prawie pasujaca.

popatrz, czy nie znajdziesz tam opisu do Twojego laptopa:

http://www.linux-on-laptops.com/

Jesli juz nie chcesz zaczynac od debiana (moim zdaniem najprostsza
dystrybucja) to sprobuj ubuntu - jest niezly "support" w community.

Pozdrowienia

Wojtek