Re: 32bitowa ewersja a 64-bitowa i szybsze sciaganie iso

panowie,
dziekuje za podpowiedzi i poprawki

faktycznie chodzi o 256 kbps. rozumiem juz tez, czemu nie bede sciagal szybciej.

o debianie poki co nie mysle, jest to poki co plan, bo slyszalem, ze to dla prefesjonalistow i ze jest to najbezpieczniejszy system wiec atrakcyjny. dlatego tez napisalem, ze ktos polecil mi na debianie skonczyc, czyli jak juz sie linuxa poducze

co do płyt kupowanych, to tez mam niejaki hamulec tej natury, ze jak ostatnio zainstalowalem starego mandrakea, to mi nie chcial chodzic, bo pytal o scsi, ktorego potem sie zorientowalem juz w kompie tym co mam nie ma. mam laptopa, dlatego tez zorientowalem sie, ze nie kazdy system bedzie do niego pasowal, wiec wydawanie kolejnych 30 zl na kolejne gazety z roznymi dystrybucjami w ciemno nie jest dla mnie rozsądne tym bardziej, ze nie znalazlem informacji przy dystrybucjach linuxa o tym, ze mozna rowniez instalowac je na laptopy. dlatego jesli wiecie, ze na laptopa nie ma dystrybucji, to prosze o podpowiedz, co zrobic, zeby jednak nie byl to problem. wiem ze moze brak mi literatury, ale szukalem odnosnie linuxa a laptopow i nie znalazlem poza jedna dystrybucja, prawie pasujaca.

pozdrawiam
Mariusz