Re: 32bitowa ewersja a 64-bitowa i szybsze sciaganie iso

On Wednesday 19 April 2006 21:23, Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) wrote:
> raczej mowiac to wszystko mialem na mysli ze debian to srednia
> dystrybucja na desktopa nie ze wzgledu na trudnosc obslugi, sam uzywalem
> przez rok sida w tym celu i smiem twierdzic ze wartu uzywac innych
> chociazby ze wzgledu na nowsze pakiety. prawde powiedziawszy kilkanascie
> razy kiedy chcialem cos doinstalowac do sid musialem to kompilowac ze
> zrodel bo w paczkach bylo dosc stare, to powoduje potem sporo problemow,

Ja mam w sidzie w zasadzie wszystko co najnowsze, nowsze niż w suse, w
mandrivie itp, oo2, kde i inne szmery bajery. Może pomyliło Ci się z sarge.

> poziom trudnosci debiana jest zwyczajny, taki jak wszedzie moze nieco
> wyzszy bo nie ma grafaicznych konfiguratorow, mnie one czesto
> przeszkadzaja, gdyz nie panuje nad tym jakie pliki edytuja i co robia,
> jednakoz zwykle gdy chcesz miec system na biurko dobrze jest miec
> najnowsze pakiety, chociazby taki oo2, a tu zonk i potem trzeba czytac
> co i jak albo wrzucac pakiety z testing.

Nie słyszałem o przypadku, żeby w testing była nowsza wersja pakietu niż w
sid.

Gorąco zachęcam do lektury http://www.debian.org/releases/ .

> Robert Pankowecki www.robert.c-f-h.com
> --
> "To wy musicie być zmianą, którą chce zobaczyć na świecie"
Pozdrawiam.
--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl