Re: wi-fi ftp

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Wojciech Ziniewicz napisze:

> no może nie kilkadziesiąt ;) nie wyolbrzymiajmy hehe.

Właściwie to i tak, i nie: zarówno BT jak i pierwsze 802.11
w wersji FH (o ile gdzieś działają) używają prawie 80 kanałów.
802.11-DS rozbudowany do 802.11b i 802.11g-OFDM pożyczony
z 802.11a już tak jak mówisz, tj. szerokość pasma koło 20MHz (w 802.11g
koło 16 IIRC).

Z innych potencjalnych generatorów zakłóceń: 802.15.3 dzieli to pasmo
na 5 kanałów, a 15.4 znowu na 16.

Nie miałem jeszcze okazji czytac 802.15.2, a on byłby tu jak sądzę
najodpowiedniejszy :)

> poza tym tylko 4 na siebie nie nachodzą ;)

Dzielisz się z sąsiadami przestrzenią, tworzysz komórki, ...

Jacek Kawa  **Dziś jest pierwszy dzień reszty twojego życia.**