Re: 32bitowa ewersja a 64-bitowa i szybsze sciaganie iso

Mariusz Jakubowski napisał(a):
> Witam listowiczow!
> jestem poczatkujacym uzytkownikiem, ktory chce sie nauczyc linuxa i
> choc  juz sciagnalem sobie, jak mi polecano "mandrive na poczatek a
> zebym na  debianie skonczyl", to okazalo sie, ze przecenilem swoj
> procesor, bo nie  jest jak sie okazuje 64 bitowy. moj blad, bo nie
> sprawdzilem. a teraz  sciagam 32 bitową wersje iso i troche znowu to
> potrwa. Mam dwa pytania do  doswiadczonych bardziej kolegow:
> 1. Czy da rade zrobic cokolwiek z plytami, ktore juz nagralem, na 64
> bitowy procesor zeby chodzily pod 32 bitowym, zebym nie musial sciagac
> [...]
265 Mega bits per second to prędkość (megaBITÓW na sekundę) to jest
265/8 MegaBAJTÓW na sekunde. ;-)
Nie ściągaj całych iso. Ściągnij sobie netinstall  i potrzebne pakiety
dociągniesz z Internetu po instalacji. To chyba wygodniejsze.

--
Pozdrawiam, Sebastian Nowak
jid: seban//chrome.pl