Re: Ludzie sa skonczonymi debilami

2006/4/18, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> Niezbyt rozumiem tę wypowiedź - sądzisz że Stallman nie wiedział co
> robi? Z moich rozmów z nim wynika, że wiedział, tylko patrzył bardziej
> uważnie i perspektywnicznie niż inni. Dlatego nadużyciem jest twoje
> twierdzenie, że "nikt nie przypuszczał".

miskuzi - nikt "oprócz" niego. lekki kolokwializm z mojej strony.

> Ten postulat wydaje mi się o tyle dziwny, że w żadnym sklepie dotychczas
> nie widziałem informacji pod ceną towaru, że można go taniej kupić u
> konkurencji.

tak ,z tym że towar nie jest typowy bo koszt jego nabycia równa się
_prawie_ 0 . nietypowe wiec też są zasady jego sprzedaży. dodatkowo
podobne produkty na rynku kosztują nieporównywalnie więcej. sytuacja
jest "specjalna" ;) .

nie zaśmiecajmy już listy, eot ?

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com