Re: Fw: zdechlo kate :(

Witam,

Dnia wto, kwi 18, 2006 at 09:31:00 +0200, Piotr Mrożek napisał:

> Witam po raz kolejny. :)
>
> Nie zrozum mnie zle. Do samby jako takiej nic nie mam. Jezeli juz, to co
> najwyzej moge sie skarzyc na Windows'a po drugiej stronie (jak tego kompa
> wylaczaja, to cala siec nagle wraca do normy). Troche mnie to dziwi, bo
> podczas pracy tamtej Windy nigdy nie moge wejsc do grupy roboczej. :P Ale
> mniejsza...
>
> Co do edytorow html/php/css to moge polecic jeszcze dwie mozliwosci:
> 1. BlueFish - obsluguje zakladki, podswietlanie skladni, na pewno podswietla
> [...]

POtrzebuję czegoś co mi pozwoli pracowac głównie z php i perlem, wiec
powyższe odpadają. Najbardziej opowiadał mi kdevelop, ale problem
rozwiązałem tymczasowo przenosząc pliki wszystkich projektów na lokalny
komputer. Zasób z serwera mam montowany tak jak poprzednio a do kate
dodałem sobie wtyczkę (pod klawiszem skrótu):

if [ -e /home/michal/dokumenty/.lock ]; then rsync -poglvar --delete
/home/michal/projekty/ /home/michal/dokumenty/projekty/; fi

Nie musze uczyć się nowego edytora, nie musze rezygnować z obecnego, nie
musze uzywać programów do ftp. Jedyne do czego musze się przyzwyczaić to
wcisnąc ctrl+q po ctrl+s :).

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Michał Prokopiuk
michal[@]linuxstuff.pl