Re: rekompilacja jadra

06-04-17, stentor <stentor@spin.amu.edu.pl> napisał(a):
>   robie juz ktorys raz rekompilacje w roznych wariantach i zawsze na
>   koncu wyskakuje mi to samo.
>   mam baaaaaardzo slaby sprzet i rekompilacja trwa u mnie 5 godzin i
>   na koniec w nagrode mi nic nie dziala:|
1. Sry, ze nie na temat, ale nie wydaje mi sie zeby kompilacja tego co
potrzebujesz mogła trwać  5 godzin na dowolnie starym sprzecie. Chyba
,że masz coś klasy pentium 60 z 8 mb ram :| Jaką masz maszyne ?

Poza tym kompilacja trwa dlugo tylko za pierwszym razem. Potem gdy
zmienisz coś w konfigu , kompilowane lub "dokompilowane" zostają tylko
zmienione moduły. Umnie to jest około 30 minut a potem do 2 minut przy
kazdej zmianie.

2. Spróbuj:
a) wywal obsługe initrd i skompiluj jądrą z obsługą twojego systemu
plików (nie jako moduł)
b) uwzględnij w kernelu tylko twój chipset IDE (man lspci)
c) wywal advanced partition selection i wszystkie podobne "obsolete
IDe drivers" itd itd. czyli zostaw sobie obsluge tlyko i wylacznie
swojego sprzetu w kernelu.

ad. a - zainstaluj lilo i w configu podaj opcje append="real_root=/dev/cośtam1"

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com