Re: zdechlo kate :(

On Mon, 2006-04-17 at 10:52 +0200, Michał Prokopiuk wrote:
> Witam,

> Nie znam Latexa - potrzebuję edytora do edycji plików: php/perl/ czasem
> css/html

Hmm moze kdevelop i quanta, bardzo zblizony interfejs, intuicyjny,
mozliwosc tworzenia projektow, jak dla mnie mile to, latwe i wygodne.
opcje sa bardzo logicznie poustawiane i jest ich sporo, jak sie na
poczatku przejrzy wszystkie to w 10 minut mozna sobie stworzyc bardzo
wygodne srodowisko do pracy. polecam.

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>
www.pamix.pl    www.robert.c-f-h.com    www.mad.no-ip.org