Re: Ludzie sa skonczonymi debilami

On Mon, 2006-04-17 at 10:42 +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Zaraz napiszę do Stallmana, że mu licencję zmienili, zdziwi się!

Moze w takim razie kolega Adam, ktory sadzi, ze nie wolno poda
odpowiedni paragraf licencji. Bo ja bym sie zgodzil, z przedmowca ze
mozna, chociaz wielkim autorytetem w tej dziedzinie nie jestem, ale
zawsze jak cos czytalem to raczej podkreslano, ze mozna sprzedawac i
zeby biznes od tego nie uciekal hmm...