Re: zdechlo kate :(

Piotr Mrożek napisał(a):
> Witam.
>
> A probowales moze przywrocic stary kernel i zobaczyc, czy to cos zmienilo?
> Raczej malo prawdopodobne, zeby cos pomoglo, ale przynajmniej wyeliminujesz
> kernel jako przyczyne bledu. Co do pracy zdalnej poprzez sambe: ryzykowne. Z
> moich zauwazen samba jest zbyt niestabilna (szczegolnie, jezeli po drugiej
> stronie naprawde stoi Windows), zeby pracowac na niej na zywo.
>
> A tak swoja droga: co zlego jest w Eclipse'ie? :P Fakt, jest to wielka
> kobyla (w koncu ma spora funkcjonalnosc i przede wszystkim: napisany jest w
> [...]

Witam
Skoro piszecie o Kate to domyślam się, że chodzi o pisanie dokumentów
TeX/LaTeX. Ja własnie pisze prace do szkoły tak z ciekawości w LaTeXu
używając do tego Eclipse. Do samego Eclipse dołożyłem plugin TeXClipse i
muszę powiedzieć, że działa nieźle, chociaż nie mam porównania z innymi
tego typu aplikacjiami.

--
Pozdrawiam, Sebastian Nowak
jid: seban//chrome.pl