Re: zdechlo kate :(

Witam.

A probowales moze przywrocic stary kernel i zobaczyc, czy to cos zmienilo?
Raczej malo prawdopodobne, zeby cos pomoglo, ale przynajmniej wyeliminujesz
kernel jako przyczyne bledu. Co do pracy zdalnej poprzez sambe: ryzykowne. Z
moich zauwazen samba jest zbyt niestabilna (szczegolnie, jezeli po drugiej
stronie naprawde stoi Windows), zeby pracowac na niej na zywo.

A tak swoja droga: co zlego jest w Eclipse'ie? :P Fakt, jest to wielka
kobyla (w koncu ma spora funkcjonalnosc i przede wszystkim: napisany jest w
Java'ie), ale potrafi byc naprawde user-friendly (szczegolnie wersja WTS,
ktora na Ctrl+Space sama potrafi uzupelniac slowa na podstawie tego, co
wczesniej w dokumencie znajdzie). Ja tam uzywam i nie narzekam. :)

Pozdrawiam
Piotr Mrozek
stalker2001 [@t] poczta [dot] onet [d0t] pl