Re: Ludzie sa skonczonymi debilami

Dnia niedziela, 16 kwietnia 2006 23:49, isdes napisał:

> mozna sprzedawac oprogramowanie gnu/gpl na allegro, ale :
> [quote_from_allegro_regulamin]
> Oprogramowanie na licencji GNU/GPL
> Na Allegro można sprzedawać oprogramowanie objęte Powszechną Licencją
> Publiczną GNU (GNU General Public License, GPL). Za każdym razem należy
> jednak spełniać określone warunki:
> - Sprzedaż oprogramowania nie może naruszać Powszechnej Licencji
> Publicznej GNU (GNU General Public License, GPL).
> - Sprzedający oprogramowanie musi zamieścić w jego opisie oświadczenie,
> że transakcja przeprowadzona jest zgodnie z warunkami Powszechnej
> [...]
Zgodnie z GPLem NIE WOLNO sprzedawać oprogramowania objętego licencją GNU.
MOŻNA natomiast pobierać opłaty za nośnik oraz koszty dostarczenia tego
oprogramowania. Czyli w tym przypadku osoba sprzedająca musi wydać dokładnie
tyle na koszty przesyłki do odbiorcy za ile wystawiła płyty na aukcji- co
równa się zyskowi 0 zł.

--
amag-pl.info