Re: Ludzie sa skonczonymi debilami

Dnia 16-04-2006, nie o godzinie 23:20 +0200, Sergiusz Pawlowicz
napisał(a):

> Tzn czemu nie można?

mozna sprzedawac oprogramowanie gnu/gpl na allegro, ale :
[quote_from_allegro_regulamin]
Oprogramowanie na licencji GNU/GPL
Na Allegro można sprzedawać oprogramowanie objęte Powszechną Licencją
Publiczną GNU (GNU General Public License, GPL). Za każdym razem należy
jednak spełniać określone warunki:
- Sprzedaż oprogramowania nie może naruszać Powszechnej Licencji
Publicznej GNU (GNU General Public License, GPL).
- Sprzedający oprogramowanie musi zamieścić w jego opisie oświadczenie,
że transakcja przeprowadzona jest zgodnie z warunkami Powszechnej
Licencji Publicznej GNU
[/quote_from_allegro_regulamin]

oraz link: http://allegro.pl/country_pages/1/0/z2.php

pozdrawiam