Re: Ludzie sa skonczonymi debilami

Jaroslaw Bylina napisał(a):
 > Wydaje mi się, że nie robi nic nielegalnego... Ubuntu jest na GPL? To
można
> sprzedawać...
>
> A już na pewno nazywanie go oszustem to przesada (no i możesz trafić do
> sądu:)) -- chyba że w przesyłce byłoby coś innego niż napisał...
>
> pzdr,
> jmb
>
> PS. Inna sprawa, że na allegro nie można chyba sprzedawać rzeczy na GPL-u...
> Kliknij więc po prostu 'Zgłoś naruszenie zasad' i już.

Ja też specjalnie nie widze w tym nic złego. Ale... człowiek to zamówił,
praktycznie zero kosztów poniósł. A na sztuce zarabia ~6,5 złotych po
odliczeniu koperty znaczka i co tam jeszcze trzeba. W opisie też trochę
za daleko się posunął. Z tego co mi wiadomo, to na płytach dostarczonych
z ship-it, nie ma źródeł żadnych. Taki detal. Popieram sprzedaż Ubuntu
na Allegro, ale za rozsądną cenę.

--
Pozdrawiam, Sebastian Nowak
jid: seban//chrome.pl