Re: Ludzie sa skonczonymi debilami

============== Dnia: niedziela, 16 kwietnia 2006 21:07, Mateusz Halaba pisze:
> Witam nie pisze w sumie w tematyce strikte debianowej ale chce pokazac
> jednego oszusta chcacego wyłudzić pieniadze od naiwnych ludzi zarabiajac
> na Ubuntu- ktore dostal za darmo zreszta tak jak kazdy moze.
> na allegro probuje je opchnac za 10 zl.
> facet gra wedlug mnie przynajmniej troszke nie fair
> link do aukcji kolesia
> http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1831406

Wydaje mi się, że nie robi nic nielegalnego... Ubuntu jest na GPL? To można
sprzedawać...

A już na pewno nazywanie go oszustem to przesada (no i możesz trafić do
sądu:)) -- chyba że w przesyłce byłoby coś innego niż napisał...

pzdr,
jmb

PS. Inna sprawa, że na allegro nie można chyba sprzedawać rzeczy na GPL-u...
Kliknij więc po prostu 'Zgłoś naruszenie zasad' i już.