Re: samorozpakowujacy exe

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Krzysztof Zubik napisze:

> Witam ponownie.
> Och wiec moze , to bedzie winrar. Moze by
> poprobowac wine i winrar

1. Komplikujesz. Oczywiście, że jak ktoś się nie chce
   męczyć z apt-get install rar, to powinien obowiązkowo
   ściągnąć winrara, ale wtedy zdecydowanie bardziej optymalną
   ściężką jest: Linuks + VMware + Windows + VMware +
   Linuks + WINE + winrar.

2. Po co na mój adres, jeśli czytam listę?

Wesołych Świąt

--
Jacek Kawa  **Kupię sobie karabin i będę wszystkich kochał,
              Kupię sobie karabin i będe walczył o pokój**