Re: samorozpakowujacy exe

Rafal Plesniak napisał.
> No wlasnie... sprawdzilem wszystko co mi przyszlo do glowy.
> Plik to sterowniki karty bezprzewodowej ktore spakowal producent do
> takiego archiwum. :(
> http://www.belkin.com/support/download/downloaddetails.asp?download=1572&lang=1
> w zaden sposob nie moge sie do zarazy dobrac.
Witam.
Ojej, tu przeciez windowsowy instalator. On raczej nie nada sie
pod Linuxa. Wiec, to ani winzip, ani winrar.
Czy chodzi o radiowa kartte sieciowa F5D7000 v2
Moz poprezez google poprobowac poszukac linuxowych sterownikow.Moze pod
Moze pod http://www.google.pl/linux?q=F5D7000+v2&btnG=Szukaj
Zycze Wesolych Swiat. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0