Re: Re[4]: apache2

On Wed, Apr 12, 2006 at 05:06:57PM +0200, stentor wrote:

>    jestem swiadom swojej niewiedzy i nie obrazam sie.
>    w /etc/apache2 plikiem konfiguracyjnym  jest apache2.conf a plik
>    httpd.conf jest pusty
>
>    wpis o hostach wirtualnych znajduje sie w pliku @000-defaults
>
>    np. usluga UserDir tez jest jako moduł, ktorego plik konfiguracyjny
>    znajduje sie w oddzielnym katalogu.
>
>    w "starym" apache WSZYSTKO definiowalo sie w httpd.conf i to bylo
>    proste :)
 Nic nie stoi na przeszkodzie zebyś tu też dopisywał sobie co Ci się zamarzy
do httpd.conf. Jeśli Ci zależy na szybkim uruchomieniu Apache-a to Go Ahead.
 To co masz w /etc/apache2 to jest dokładnie ten sam httpd.conf tylko
rozczłonkowany na kilka różnych plików/katalogów. Pomyśl, że z wszystkich
tych plików (minus *-available) "powstaje" taki httpd.conf do jakiego jesteś
przyzwyczajony. Zauważysz wtedy w tym sens i logikę =o)

 Good Luck =o)

--
Just a friendly Jedi Knight     | I find your lack of faith
Robert Ramiega jedi@plukwa.net  | disturbing