Re: postfix + mysql + courier imap pop

Witaj Wojciech,

W Twoim li?cie datowanym 13 kwietnia 2006 (08:26:28) mo¿na przeczytaæ:

> "The SMTP server validates recipient addresses with
> $virtual_alias_maps and rejects non-existent recipients."
> Mi sie wydaje (tylko wydaje - nie jestem pewien), ze
> $virtual_alias_maps sluzy do sprawdzania, czy mozna relayowac maila,
> czy nie. Jesli wartosc  address = wartosc goto, to bedzie przy
> rozprowadzaniu maila patrzyl w tabeli mailbox.

ok

pytanie z innej beczki

zabardzo nie wiem co moze byc nie tak :)

postfix/cleanup[7463]: warning: connect to mysql server localhost: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)
postfix/cleanup[7463]: warning: A7D066E4566: virtual_alias_maps map
lookup problem for user@domena.pl
postfix/pickup[7461]: warning: maildrop/AD6636E4057: Error writing message file

mysql lazi na localhost tak tez laczyc sie ma do niego postfix

# ls -l /var/run/mysqld/
total 4
-rw-rw----  1 mysql mysql 5 Mar 17 16:04 mysqld.pid
srwxrwxrwx  1 mysql mysql 0 Mar 17 16:04 mysqld.sock

nie wiem gdzie szukac przyczyny wszystko na mysql smiga tylko postfix
nie chce cos sie polaczyc

sprawdzalem

mysql -h localhost -u postfix -p

po podaniu hasla ktore postfix ma w plikach lacze sie do bazy wiec
dlaczego postfix nie umie ?

master.cf

smtp      inet  n       n       n       -       -       smtpd

juz nawet tak sprawdzialem i to samo hmmm

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras