Re: [TLUG] O spamie - na Uniwersytecie Gdańskim

jacek102 napisał.
> Szkoda tylko ze tak daleko... będzie jakiś zapis audio lub video z wykładu??
> Część grup linuksowych tak robi (np. Slug) później udostępniają te filmy i
> materiały i można zobaczyć nawet jak się nie było ( bo za daleko, bo nie ma
> czasu, bo __tutaj_wstaw_swoją_wymówkę__ ). Jak jest u was - nagrywacie?
Witam ponownie.
Oj na razie nie wiem czy beda w internecie jajkies materialy z tego
spotania.
Och ja jeszcze nie dorobilem sie kamery viedo, zeby wykonywac filmy.
Co do innych spotan TLUG-u i wsrod nich beda o walece ze spamem
beddzie nieco wiadomosci pod http://linux.gda.pl/spotkania/  i
pod http://linux.gda.pl/zasoby/
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0