Re[4]: apache2

WZ> nie obraź się ale musiałybyś być upośledzony żeby nie załapać że
WZ> /etc/apache2/httpd.conf to to samo co
WZ> /usr/local/apache/conf/httpd.conf .
WZ> Konfiguracja jest na prawde prościutka, z tym że hosty wirtualne są
WZ> łądoweane z pliczków w katalogu modules.d i/albo webapps.d o czym masz
WZ> wpis na samym końcu httpd.conf (Include) .

   jestem swiadom swojej niewiedzy i nie obrazam sie.
   w /etc/apache2 plikiem konfiguracyjnym  jest apache2.conf a plik
   httpd.conf jest pusty

   wpis o hostach wirtualnych znajduje sie w pliku @000-defaults

   np. usluga UserDir tez jest jako moduł, ktorego plik konfiguracyjny
   znajduje sie w oddzielnym katalogu.

   w "starym" apache WSZYSTKO definiowalo sie w httpd.conf i to bylo
   proste :)

--
Pozdrowienia,
 stentor                            mailto:stentor@spin.amu.edu.pl