Re: Re[2]: apache2

06-04-12, stentor <stentor@spin.amu.edu.pl> napisał(a):

>     krotko o co mi chodzi.
>
>     zainstalowawszy apache2 z apt-get install paczke .deb okazalo sie
>     ze apache 2.0.5 ma troszke inna strukture niz standardowy apache z
>     www.apache.org (min. inny .conf i obsluga modulow, jakas inna
>     oblsuga hostow wirtualnych itd.)
>     jestem newbie i pogubilem sie w tym.
>     wszystkie howto traktuja o "standardowej" strukturze apache2 i
>     pliku httpd.conf.
>
>     obowiam sie wielkich klopotow jesli chccialbym instalowac mysql,
>     php czy inne uslugi pod "nowego" 2.0.5 z paczki *.deb:(

nie obraź się ale musiałybyś być upośledzony żeby nie załapać że
/etc/apache2/httpd.conf to to samo co
/usr/local/apache/conf/httpd.conf .
Konfiguracja jest na prawde prościutka, z tym że hosty wirtualne są
łądoweane z pliczków w katalogu modules.d i/albo webapps.d o czym masz
wpis na samym końcu httpd.conf (Include) .

Zapewniam cię że sie nie pogubisz, poza tym debian sam zarządza
konfiguracją apache'a i zastanawiam się czy będziesz dokonywać takich
zmian które będą wymagały vima.

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com