Re: IPv6

Witam!

Akurat 12-04-2006 (śro) o godz. 12:55 Krzysztof Zubik napisał(a):

> Ja nigdy nie grzebalem w kernelach i ciagle uzywam dystrybucyjne
> w moich ulubionych obydwu Auroxach 9.0 i 11.0. Tego 11.0
> bardzo sobeie chwale rowneiz i za szybkosc dzialania pomimo,
> ze ja w nim uzywam ciezkich menedzerow okien Gnome i KDE.
> Dawno mialem Red Haz 7.1 On mnie rzeczywiscie chodzil jak zolw
> a nie blyskawiczny Pingwin. Mnie jakos przeraza grzebanie w jadrze.
W samodzielnej konfiguracji i kompilacji jądra nie ma nic przerażającego
- uwierz mi. Zabawę zacznij może od modyfikacji w wersjach kerneli,
których używasz, będziesz mógł bazować na ich configach (łatwiej się
nauczyć i trudniej zepsuć ;)).
Spróbuj - dowiesz się dlaczego warto "grzebać w kernelach". :-)

Pozdrawiam
tym0n

--
Tomasz Jakub Skrynnyk IRC: tym0n GG: 136500 TEL: 512805797
GnuPG: 85EB 93FC 72DC D4DD 6586  98ED AB36 F1AD BF77 D9BB