Re: IPv6

Wojciech Ziniewicz napisał.
> przepraszam, jestem ograniczony ponieważ nie mogę sobie wyobrazić jak
> można pracować na kernelu z paczki.
Witam.
Ja nigdy nie grzebalem w kernelach i ciagle uzywam dystrybucyjne
w moich ulubionych obydwu Auroxach 9.0 i 11.0. Tego 11.0
bardzo sobeie chwale rowneiz i za szybkosc dzialania pomimo,
ze ja w nim uzywam ciezkich menedzerow okien Gnome i KDE.
Dawno mialem Red Haz 7.1 On mnie rzeczywiscie chodzil jak zolw
a nie blyskawiczny Pingwin. Mnie jakos przeraza grzebanie w jadrze.
Och cos od kilku dni nic nie piszaw grupkach linuxowych.
Jedynie tutaj nieco wiadomosci.
Zycze Wesolych Swiat. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0