Re: Budowanie ekg2 - problem z pakietowaniem

On Thu, Apr 06, 2006 at 08:15:25AM +0200, Bartek 'Zolty' Żółtowski wrote:

> Niestety, bez powodzenia. O ile samo ekg2 się buduje to stworzenie
> pakietu już się nie udaje.
> Proces kończy się na tym:
>
> #v+
> dh_strip
> strip: unable to rename 'debian/ekg2/usr/lib/ekg2/plugins/logs.so'reason: Sukces

 A tak z głupia frant: próbowałeś ustawić locale na POSIX bądź C przed
budowaniem pakietu?

> strip: unable to rename 'debian/ekg2/usr/lib/ekg2/plugins/mail.so'reason: Sukces
 Być może oczekuje słowa "Success" a nie "Sukces"
 (tak wiem, że to może nie jest najmądrzejsze =o)))

--
Just a friendly Jedi Knight     | I find your lack of faith
Robert Ramiega jedi@plukwa.net  | disturbing