Cacti i "SNMP error"

Witam

Zainstalowalem sobie Cacti > http://www.cacti.net

Walcze pol dnia zeby doprowadzic to do dzialania. Jak zakladam nowy 'Device' do wyswietlania statystyk wyskakuje mi error "SNMP error" a co za tym idzie nie wyswietlaja sie statystyki danego hosta. Statystyki servera na ktorym dziala Cacti ma za to "SNMP not in use" ale sie wyswietlaja natomias kiedy go usunalem i znowu probowalem zalozyc juz sie nie wyswietlaly.. wtedy zgupialem i juz nie wiem na jakiej to zasadzie dziala (z tym sobie "poradzilem" usuwajac baze [mysql] i od nowa zakladajac ale nie w tym problem)
Na stronie jest tylko
[quote]If you see "SNMP error" instead, this indicates an SNMP problem between Cacti and your device.[/quote]super tyle to ja wiem ;) Tylko nie wiem co zainstalowac na komputerz z ktorego sciagac ma dane Cacti.. przerylem google ale zabardzo mi nie pomoglo ;/ Zainstalowalm snmd, firewal (chyba) nie blokuje portu na ktorym dziala(161) i nic

pomozecie? :)

--
pozdrawiam