Re: Budowanie ekg2 - problem z pakietowaniem

On Thu, Apr 06, 2006 at 03:31:14PM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:
> 1.poszukaj w pliku debian/rules

No właśnie, ale czego poszukaj? Po zakomentowaniu dh_strip też
pojawia się błąd tyle, że o innym numerze.

> 2. zupgraduj dpkg

$ apt-cache policy dpkg
dpkg:
  Zainstalowana: 1.13.17
  Kandydująca: 1.13.17
  Tabela wersji:
 *** 1.13.17 0
      990 http://ftp.pl.debian.org testing/main Packages
          100 /var/lib/dpkg/status
     1.10.28 0
          500 ftp://ftp.pl.debian.org stable/main Packages

> 3. jesli nie pojdzie - zassij oryginalne źródła - i zdebianizuj paczke
> tak jak na debianusers.pl

To były oryginalne źródła z ekg2.
Ale teraz widzę, że problem nie dotyczy tylko ekg2. Np.budowanie
moc (mocp) też wykłada się w tym samym miejscu.

--
http://www.mandriva.org.pl  |  http://zlt.jit.pl
JID: zolty(at)chrome.pl     |  GG# 1993789