Re[2]: Taki "DNS"

Ja bym sie wkurzyl gdyby majac domene grzesiek.pl kilku klientow
zamiast na moja witryne trafilo by na jakis smieci bo akurat
skorzystali z takiego "zyczliwego" dns'a pozatym RFC mowi wyraznie ze
lokalne widzimisie nalezy ograniczac do propagacje wewnatrz wlasnej
sieci a w czasie polaczen z internetem nalezy uzywac prawidlowych
dnsow. Nie mam zamiaru sprzeczac sie ani z grupowiczami ani
tymbardziej z dokumentami ktore kazdy admin dnsa przeczytac powinien
zanim jeszcze postawi pierwszy serwer.

dla mnie:
-- EOT --
--