Re: Partimage - Klient - Serwer

Jarek Buczyński napisał.
> Witam
> Próbuje zrobić backup po sieci LAN przy pomocy partimage (z knoppixa)
> pierwszy komp:
> partimaged(serwer), dodany użytkownik partimag do pliku
> partimagedusers, zmienione prawa do zapisu w danym katalogu (w tym
> skąd uruchomiany jest partiamge)
> drugi komp:
> partimage(klient)
> Pierwsza kopia przechodzi bez problemu (np. hda1), ale kolejne już nie
> wyświetla komunikat ze nie prawidłowa nazwa użytkownika i hasło lub
> nie ma takiego użytkownika w pliku partimagedusers.
> [...]
Witam.
Obawiam sie ,ze razczej tu zbyt wiele ne pomoge. Jednakze z
moich doswiadczen z Knppix 3.3 i jego Partimage.
Partycja zrodlowa, ktora obrazujesz nie moze byc
podmontowany - wiec nie klikad na jego ikone gdyz on podmontuje sie.
Partycja docelowa gdzie zapiszesz plik obrazu ma byc podmonowana i
uczyniona do zapisu.. - wiec najpierw kliknac lewym guzikiem
myszki. Otwarte przy tym okno mozna zamknac. Partycja bedzie
juz podmontowana. Kliknac na nia powturnie prawym guzikiem
myszki. Wybrac Change wirte riht mode i potwierdzic, ze
ona ma byc writable. Partimage ma byc uruchomiony jako root.
Ja po otwarciu jego okna ignoruje komunikat o bledzie i klikam w
Nowy. Podaje su root. Podaje Partimage i wtedy jego
okno otwiera sie juz bez komunikatu o bledzie.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0